سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به دوستی آن که دین ندارد، شادی نمی توان کرد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 92 خرداد 31 , ساعت 11:25 صبح
زیبایی و تناسب اندام
گروه محصول :نرم افزار >> ورزشی
زیبایی وتناسب اندام با سی دی های خودآموز
بدنسازان آمریکایی
(( جین فوندا- کلودیو شیفر- سیندی ))
مجموعه شامل 5 عدد سی دی ویژه به همراه برنامه های آموزشی
شامل:
آموزش بدنسازی وحرکات ایروبیک
ویژه گردن ، سینه ، شکم ، ران ، باسن ومفاصل
مناسب برای خانم ها و آقایان و حتی خانم های
باردار!!!
بهمراه رژیم غذایی استاندارد ویژه کم کردن وزن بدن 5 الی 20 کیلو گرم درماه
بهمراه دستورات تخصصی ویژه تقویت مو و پوست ، صورت
فروشنده: باران
قیمت:10,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید زیبایی و تناسب اندام ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


تمرینات تناسب اندام,جدول تناسب اندام,دستگاه تناسب اندام,تناسب اندام خانمها,فرمول تناسب اندام,کلینیک تناسب اندام,کتاب تناسب اندام,کلینیک تناسب اندام,تناسب اندام زن,تناسب اندام بانوان

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
جمعه 92 خرداد 31 , ساعت 11:24 صبح
مجموعه نرم افزار های مهندسی عمران
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> عمران و نقشه کشی
نرم افزار های موجود در مجموعه نرم افزارهای مهندسی عمران

* SAP 2000 12 نرم افزار تحلیل آنالیز و طراحی سازه
* SAFE 8.1 نرم افزار طراحی دال ها و پی های بتن آرمه
* Etabs 9.2 نرم افزار تحلیل دینامیکی و استاتیکی سازه های بتنی
* ArchiCAD 12 ابزاری سریع و قدرتمند برای مدل سازی و طراحی 3 بعدی
* Tekla Structures 14 XSteel نرم افزار طراحی و تحلیل سازه های بتنی و فولادی
* SDRMAP 6.5 نرم افزاری جهت انجام امور نقشه برداری و تهیه نقشه های جغرافیایی
* Micro Station 8.05 نقشه کشی محیط های صنعتی مانند کارخانه و نیروگاه
* Section Builder 8.11 نرم افزار ایجاد و تحلیل مقاطع سازه ای
* Surfer 8.02 ترسیم نقشه های توپوگرافی-هم عیار-هیدروگراف-محاسبه-خاک برداری و خاک ریزی و ذخایر معدنی
* Plaxis 7.2 نرم افزار قدرتمند در زمینه مهندسی خاک برای تحلیل 2 بعدی
* RISA-3D 4.5
* Robot Millennium 17.5 نرم افزاری برای تحلیل سازه
* Stadd Pro 2007 نرم افزاری جهت تحلیل سازه های مختلف ساختمان
* Canvas 9.0 نرم افزاری قدرتمند در زمینه نقشه کشی
* Prokon 2.1.06 تحلیل و طراحی سازه های ویژه-دیوار حامل-صفحه ستون و
* Robot Robin نرم افزار طراحی مدل های اولیه پروژه با امکانات برآورد هزینه
* Straus 7 Release 2 آنالیز و طراحی سازه
* Lusas 13.6 نرم افزاری قدرتمند برای طراحی پل و محاسبات
فروشنده: دردونه
قیمت:8,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مجموعه نرم افزار های مهندسی عمران ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
جمعه 92 خرداد 31 , ساعت 11:24 صبح
درمان چاقی اسلیم کوئیک
گروه محصول :پزشکی و سلامت >> داروهای گیاهی
شکل داروئی: قرص روکشدار 30 عددی
به شماره بهداشت 1228103421

موارد مصرف: کم کردن اشتها و کمـک به کاهش وزن بدن درچاقی ها.
اجزاء فرآورده: در هـر قرص عصـاره خشـک و پودر بذر گیـاه کرفـس( 20 میلی گرم)، عصاره خشک و پودر بذر گیاه شوید (40 میلی گرم) و چای سبز (190 میلی گرم).
استاندارد شده برحسب 2-5/1میلی گرم فلاونوئید-o-گلیکوزیدها در هر قرص.
مواد مؤثره: بذرکرفس حاوی اسانس شامل: لیمونن و بتاسلنین، فلاونوئید شامل: آپی ئین و ایزوکورسیتین، فورانوکومارین ها شامل: برگاپتن و ایزوایمپراتورین. گیاه و بذر شوید حاوی اسانس: کارون و دیل آپیول; فاتالیدها;فورانو کومارین ها شامل: برگاپتن و هیدروکسی کومارین ها شامل: اومیلیفرون; چای سبز حاوی الکالوئیدهای پورین شامل: کافئین، تئوپروفین و تئوفیلین; ساپونین های تری ترپنی شامل: بارینگتوژنولC; کاتشین ها شامل اولیکومریک کینونها و اپی گالوکاتشین و پلی فنل های مختلف; فلاونوئید ها شامل: کورستین، کامفرول و میریستین; مشتقات اسید کافئیک شامل: کلروژنیک اسید و تئوگالین; اسانس شامل: لینالول.
آثار فارماکولوژی و مکانیسم اثر: مطالعات بالینی نشان داده است که اسانس های کرفس و شوید دارای اثر مثبت بر روی مراکز اشتها در مغز بوده و موجــب وقفـه در انتقـال حــس گرسـنگی می گردد.
افزون بر این فلاونوئیدهای موجود در فرآورده دارای اثر مهاری برآنزیم لیپوژناز می باشند. آزمایشات بالینی انجام شده اثرات پایین آورنده چربی و کلسترول خون این دارو را به اثبات رسانده است.
بذر کرفس و شوید به صورت سینرژیسم بروی مراکز احساس گرسنگی اثر کرده و موجب مهار آن می گردد. مواد مؤثره موجود در فرآورده اسلیم کوئیک بطور شدیـدی سوخـت و سـاز چـربی ها را افزایـش داده و چربی های خون را کاهش می دهد، ضمناً از جذب چربی در روده پیشگیری می نماید. کافئین موجود در چای سبز موجب مهار آنزیم فسـفودی استـــراز شــده اثر نوراپی نفرین بدن را تقویت می کـند. قابـل ذکر اسـت که کاتشــین چــای سـبـز همـراه با کافئــین
آنزیم COMI را مهار نموده و بدین ترتیب غلظت کاتکولامین ها را بالا برده، سوخت و ساز را افزایش می دهد. تحقیقات جدید نشان داده اسـت که در چای سبز مشــتقات گلــوتامین بنام ال تئانـین همراه با دیگر مواد وزن بدن را کاهـش می دهد. چای سبـز اثر انسـولین را در بدن تقویت می کند، مقاومت به انسولین بخشی از سندروم متابولیکی است که همراه اســت با تجــمع چــربی دور ناحـیه شکم که همراه با آن موجـب افزایش تولید چربی در بدن شده و ذخیره آن بالا می رود.
چای سبز با افزایش اکسیداسیون (سوخت و ساز چربی) در کبد موجب کاهش چربی در حفره شکم شده و جلوگیری کننده از آثار مضر آن است. بدین ترتیب مصرف قرص اسلیم کوئیک موجب کاهش چربی در دور کمر می شود . همچنین استعداد به دیابت را کاهش می دهد.
مطالعات آزمایشگاهی نشان می دهند که اپی گالوکاتشین گالیت آنزیم استیل کوآکربوکسیلاز و اسید چرب سنتتاز را مهار کرده و بدین ترتیب سنتز اسیدهای چرب رامهار می سازد(6).
دستور مصرف: روزی سه بار هر بار 1 قرص روکشدار اسلیم کوئیک نیم ساعت قبل از صرف غذا با کمی آب میل شود.
با توجه به میزان وزن بدن می توان مقدار مصرف دارو را به روزی 3 بار هر بار 2 قرص افزایش داد.
موارد منع مصرف و احتیاط: کسانی که نسبت به داروهای گیاهی حساسیــت دارند و یا از داروهای کاهــش دهـنده فشار خون استفـاده می نمایندباید این دارو رابا احتیاط و زیرنظرپزشک معالج مصرف نمایند.
عوارض جانبی: در اوایل مصرف دارو ممکن است به ندرت در افرادی که دارای معده حساس می باشند اختلالات ملایم گوارشی بروز نمائید که پس از مدتی از بین می رود.
فروشنده: ایران ایزی شاپ
قیمت:8,800 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید درمان چاقی اسلیم کوئیک ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
جمعه 92 خرداد 31 , ساعت 11:23 صبح
گردن بند مشکی ماه تولد اردیبهشت ماه
گروه محصول :زیورآلات >> گردنبند
گردن بند مشکی ماه تولد اردیبهشت ماه

گردنبند مشکی ماه تولد شما
گردنبند مشکی و پلاک نفیس ماه تولد
گردنبند مشکی فوق العاده زیبا و پرطرفدار .
خود را با مد فصل جدید هماهنگ کنید.
هنر جذابیت....
گردنبند ماه تولد
متولد کدام ماه هستی؟
نماد ماه تولد دوستتان را به او هدیه دهید
با نماد و تصاویر زیبای حک شده بر گردنبند
همین حالا سفارش دهیدوچشمان اطرافیانتان را به خود خیره کنید

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید.....

طراحی متفاوت و خیره کننده

پیشنهادی برای بهتر شدن

خود را با مد فصل جدید هماهنگ کنید.

مخصوص مشکل پسندان

برای دختر خانم های خوش سلیقه

و آقایان شیک پوش

زیبایی مدرن را آشکار کنید

مکمل زیبایی و جذابیت شما

جذابیت...زیبایی و متمایز بودن را

به خودتان هدیه کنید...

مشخصات کلی متولدین اردبیهشت ماه:


خیلی قانع ، صبور و آرام ، پرتحمّل ، عاشق مالکیّت ، حسود ، متعصّب ، اهل اعتدال ، با محبّت ، خیلی قوی و سالم ، عاشق عطر و بوی طبیعی ، از تجارب گذشته الهام می‌گیرد ، واقعاْ وفادار ، مخالف افراط ، ‎‎‎با سلیقه ، خوشگل‌پسند ، پول‌دوست ، همیشه راضی ، مصمّم ، پرکار ، سخاوتمند ، مؤقّر و سنگین ، فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود ، اهل مادیّات ، دنبال زندگی شیرین ، مادّی‌گرا و سودجو ، به‌هر کاری صورت واقعی می‌دهد ، مخالف خشونت ، با ثبات و پایدار ، عاشق صلح و آرامش ، صادق ، مال جمع کن ، اهل هنر
مخالف درگیری ، اگر عصبانی شود طوفان بپا می‌کند ، مستعد کشاورزی ، هرکاری را به پایان می‌رساند ، رئیس فعّال و لایق ، با همه کنار می آید ، خود سر ، نجیب، عاشق خانه و خانواده ، عاشق طبیعت ، عاشق رفتار ملایم ، کمک رسان ، دارای قلبی بزرگ ، با صفا ، مسلّط به نفس ، دارای عزّت نفس ، عاشق گل و زیبائی ، بی تفاوت نسبت به دشمنان ، میانه رو ، رفیق و دوست بسیار شیرین ،شیک پوش ، علاقه‌مند به موسیقی ، قدر شناس ، مخالف عجله ، دارای تحمّل زیاد ، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد .

مرد متولد اردیبهشت

دیر ناراحت می‌شود اما اگر ناراحت شود دنیا را به‌هم میریزد. زن شوخ، سیاستمدار، مطیع و خانه‌دار را به حد پرستش دوست دارد. آرام، اهل عمل، حساس، محتاط است ولی اصلا رویائی نیست. زود رنج و بد خشم است اما هرگز از خانه‌اش قهر نمی‌کند. دست و دلباز اما حسابگر است و علاقه‌مند است پسر داشته باشد

زن متولد اردیبهشت
طبیعت را دوست دارد. مادری سخت‌گیر، همسری فداکار و کمک دهنده، عاشق موسیقی و ساز و آواز است. از بسیاری جهات نمک رندگی محسوب می‌شود. دغلباز و ناپاک و اهل فلسفه بافی نیست. در عشق بی‌پرواست. در شیک‌پوشی طرفدار سادگی است، مخالف شتابزدگی است و یک رگ لجبازی دارد
فروشنده: پرنسس
قیمت:5,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید گردن بند مشکی ماه تولد اردیبهشت ماه ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


فروش گردنبند,گردنبند طلا,خرید اینترنتی گردنبند,خرید گردنبند,گردنبند فروهر,خرید اینترنتی گردنبند,خرید انگشتر,گردنبند مروارید,خرید گردنبند ماه تولد,فروشگاه زیورآلات

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 خرداد 29 , ساعت 12:8 عصر
409-تی شرت مراجع و علما - امام روح ا...
گروه محصول :پوشاک >> تیشرت و بلوز
یکی از دلایلی که جوانان این مرز و بوم، روی به تی شرت های وارداتی می آورند، این است که اولا طرح ایرانی خوبی در بازار پیدا نمی کنند و ثانیا این که به کیفیت این مدل البسه اطمینان کافی ندارند. سعی کرده ایم طرح هایی آماده کنیم که هم در عرصه کیفیت و هم در نوآوری حرفی برای گفتن داشته باشد.

همراه با چاپ طرح اختصاصی شما ... (حتی 1 عدد تی شرت)
فروشنده: نورپرتال
قیمت:14,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید 409-تی شرت مراجع و علما - امام روح ا... ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ