سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به نویسنده خود عبید اللّه بن ابى رافع فرمود : ] دواتت را لیقه بینداز و از جاى تراش تا نوک خامه‏ات را دراز ساز ، و میان سطرها را گشاده دار و حرفها را نزدیک هم آر که چنین کار زیبایى خط را سزاوار است [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 92 خرداد 15 , ساعت 11:14 صبح
آموزش نقاشی توسط باب راس/اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> هنری

مجموعه کامل آموزش نقاشی رنگ روغن توسط بزرگترین نقاش رنگ و روغن دنیا ، استاد باب راس با کیفیتی بسیار بسیار عالی و با دوبله فارسی
لذت نقاشی باب راس ( BOB ROSS )
آموزش کامل نقاشی رنگ روغن
باب نورمن راس(Bob Norman Ross) در 29 اکتبر سال 1942 در شهر ساحلی دایتونای فلوریدا دیده به جهان گشود؛وی سال نهم دبیرستان بود که مدرسه را رها کرد و به نیروی هوایی پیوست. بهنگام اقامتش درAnchorage, Alaska با نقاشی آشنا شد. بعد از پایان دوران خدمتش بود که به مدارس زیادی برای یادگیری نقاشی رفت، اما از کندی رسم تابلوها با روشهای کلاسیک خسته و ناکام شد و تصمیم گرفت در روش Wet- On-Wet در نقاشی تحولی ایجاد کند و آنرا بکار گیرد تا بتواند بسیار سریعتر نقاشی بکشد و نقاشی یاد بدهد و این دستمایه ی اصلی تکنیک او شد.


در شیوه سنتی نقاشی رنگ روغن پس از رسم هر لایه از نقاشی باید تا خشک شدن رنگ روی بوم صبر کرد و بعد لایه دیگر را اضافخه نمود ولی باب راس این شیوه را متحول نمود و کاری کرد تا بتوان در زمانی کمتر از یک ساعت یک تابلوی کامل و زیبا را خلق کرد.

باب با ابزار ساده ای که در اختیار دارد به طور حیرت آوری کار می کند او با انواع قلموهای سوزنی و باد بزنی با سرعت و به راحتی هر چه تما کار می کند ، به طور مثال او با استفاده از کمی رنگ سبز و یک قلمو ی باد بزنی و به قول خودش "چپ راست ، چپ راست " و با آرامش یک بوته استثنائی و اعجاب انگیز را خلق می کند.

Bob Ross در چهارم جولای 1995، در سن 53 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان فوت کرد، اما براستی او را در برنامه هایش می توان زنده و شاد دید، گویی جاودانه مانده است. روحش شاد و در آرامش باد.


باب در سخنانش می گوید: ”هر روز، روز خوبی برای زندگی کردن است!“ و این جمله بسیاری از بینندگانش را به زندگی و آرامش تشویق می کند. بهمین دلیل است که میلیونها نفر در سراسر دنیا احساس نزدیکی با روح این مرد می کنند و او بحق عمق دوستی را با وجود خود نمایش می دهد.


تصاویری از برخی نقاشی های این هنرمند فقید را به علاقمندان به زیبایی تقدیم می کنیم:


خصوصیات بارز مجموعه لذت نقاشی به شرح زیر میباشد :

آموزش قدم به قدم نقاشی رنگ و روغن توسط باب
راس استاد نقاشی با شیوه ای خاص و بی نظیر
این مجموعه برای تمامی کسانی که می خواهند نقاشی رنگ روغن را تا سطح پیشرفته دنبال کنند توصیه میشود.
گذراندن لحظات بسیار خوش را با دیدن اینمجموعه سپری خواهید کرد. چیزی که شما آرزو دارید آن است که نقش های زیبایی را بر روی بوم نقاشی ایجاد نمایید. با تکنیک های شگفت انگیز باب راس و کمی تمرین.

حتی چیزهایی که شما در خواب هم نمی دیدید را با حرکت قلمو ایجاد خواهید کرد.نقاشی هایی از قبیل پرتره ، طبیعت ، حیات وحش ، گلهای زیبا و ...

به زبان فارسی/اورجینال شًرکتی

فروشگاه ملی ایران با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران قرارداد همکاری دارد و تمامی محصولات این فروشگاه به صورت اورجینال و با گارانتی عرضه می شود.

اورجینال

شماره مجوز 155/13018



***ارسال سریع به سراسر کشور***
فروشنده: صفر سیصد و یازده دات کام
قیمت:4,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش نقاشی توسط باب راس/اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی آموزش نقاشی باب راس,آموزش نقاشی رنگ روغن,اموزش رنگ وروغن,نقاشی ابرنگ,فروش اینترنتی آموزش نقاشی باب راس,دادماس,دانلود رایگان آموزش نقاشی رنگ روغن,نقاشیهای باب راس,نقاشی با ابرنگ,رنگ وروغن

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 خرداد 15 , ساعت 11:13 صبح
بانک جامع لغات تخصصی رشته شیمی
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> شیمی
دیکشنری تخصصی انگلیسی به فارسی رشته شیمی

جامع ترین بانک لغات تخصصی رشته های شیمی
قابلیت تلفظ لغات
قابلیت اضافه نمودن لغات جدید
قابلیت ترجمه کلمه به کلمه در محیط های مختلف از جمله اینترنت و ... فقط با یک کلیک

به همراه دیکشنری عمومی
ش.م. 9845721097
فروشنده: فرا آموزش
قیمت:8,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید بانک جامع لغات تخصصی رشته شیمی  ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
دوشنبه 92 خرداد 13 , ساعت 11:59 صبح
پودر پرفکت 50 گرمی
گروه محصول :آرایشی و بهداشتی >> لوازم آرایش
نام محصول:پودر پر پشت کننده مو
ساخت کشور آمریکا
تاریخ انقضا:2019
شماره مجوز:188767/24
درجه کیفیت:عالی
رده مصرف: مردان ، زنان ، همه سنین
-------------------------------------------------
پودر پرفکتperfectپرپشت کننده مو در 30 ثانیه 100% طبیعی و بدون عوارض با خاصیت ضد باکتری و ضد ریزش مو محصول آمریکا

پرفکت ترکیب جدید حیرت انگــیزی از رشته های بســـیار نازک و ظریف است که کاملاٌ با موهای موجود شما پیوند میخورد .این رشته ها از جنس همان پروتئین کراتین موی خودتان است که از طریق فرایندی منحصربه فرد به نحوی ساخته شده اند که به گونه ای غیرقابل تشخیص با موهای شما یکی میشوند. بامصرف آن بلافاصله موی سر شما پرپشت تر میشوند وظاهرطبیعی گذشته خود را باز می یابد به گونه ای که هرگز حتی تصور آن رانکـرده اید.


پرفکت "perfect" چیست ؟

پرفکت مواد کوچک ساخته شده از الیاف مصنوعی و پروتئین کراتین است تقریبا مثل همان ماده شاخی مو شما ساخته شده است. هنگامی که شما از تاپیک استفاده می کند این الیاف به مو های شما می چسبند و رشته مو های مجازی برای شما ایجاد می کنند و به این گونه می های شما را پرپشت نمایان می کنند

پرفکت ترکیب جدید حیرت انگــیزی از رشته های بســـیار نازک و ظریف است که کاملاٌ با موهای موجود شما پیوند میخورد .این رشته ها از جنس همان پروتئین کراتین موی خودتان است که از طریق فرایندی منحصربه فرد به نحوی ساخته شده اندکه به گونه ای غیرقابل تشخیص باموهای شما یکی میشوند بامصرف آن بلافاصله موی سر شما پرپشت تر میشوند وظاهرطبیعی گذشته خود را باز می یابد به گونه ای که هرگز حتی تصور آن را نکـرده اید .

پرفکت طبیعی و گیاهی می باشد که فقط برای موهای کم پشت قابل استفاده می باشد.
خرده های الیاف بسیار کوچک با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشترفته به دانه های باردار مغناطیسی تبدیل شده، به موهای کم پشت متصل میشوند و به صورت طبیعی آنها را پرپشت تر و زیباتر می کنند.
حتی رنگ های استفاده شده در این محصول از نوع گیاهی می باشند که یکی از محدودیت های ما برای ایجاد رنگ های بیشتر همین است.
این محصول به دلیل استفاد? خارجی (EXTERNAL USE) کوچک ترین خطری برای مصرف ندارد و استفاد? موقت آن اثرات جانبی آن را به حداقل می رساند.

طرز مصرف پرفکت بسیار ساده است فقط کافیست ظرف مخصوص پرفکت را بر روی محلی که موهای شمادرآن منطقه کم پشت شده نگاه دارید و آن را به آرامی تکان دهید در عرض چند ثانیه هزاران رشته نازک هم رنگ موی شما در موهای نازک وکم پشت شما تنیده میشوند این رشته ها به علت بار الکتریسیته ساکنی که در آنها وجود دارد چنان محکم ومطمئن به موهای شما متصل میشود که حتی چندین روز ودر حین باد و باران نیز در جای خود باقی میماند،البته با حمام رفتن و شستشوی مو این پودر از مو جدا می شود.


این محصول در رنگهای مشکی برای موهای کاملا" تیره ، قهوه ای تیره برای موهای معمولی،قهوه ای معمولی،قهوه ای روشن میباشد.برای رنگهای دیگر نیز متوانید دو یا چند رنگ از این پودر را با هم تر کیب کنید تا به رنگ دلخواه برسید.

در ایالت متحد آمریکا چند سال پیش این فرمول را به عنوان بهترن اختراع قرن در نوع خود شناخته شد .

دارو و درمان روی مو هایتان جواب نداده ؟ آیا از کم مویی خود رنج می برید ؟ بهترین و عملی ترن راه حل شما استفاده از تاپیک می باشد ریزش مو های شما را مخفی و موی سر شما را پرپشت نمایان می کند .

کلام آخر :
پرفکت 100% طبیعی و گیاهی می باشد و فقط برای موهای کم پشت قابل استفاده است. خرده های الیاف بسیار کوچک با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته به دانه های باردار مغناطیسی تبدیل شده، به موهای کم پشت متصل می شوند و به صورت طبیعی آنها را پر پشت تر و زیبا تر می کنند .


موهای خود را با استفاده از سشوار حوله و یا در محیط آزاد کاملا خشک کنید زیرا تاپیک باید بر روی موهای خشک استفاده شود پرفکت را در فاصله 5 تا 10 س م از مناطق کم پشت سر نگه دارید.


و در با لای قسمتهای کم پشت تکان دهید می توانید این کار را جلوی آیینه انجام دهید و مستقیم پودر را به نواحی کم پشت بپاشید و نگران پاشیده شدن پودر در اطراف سر نباشید چون به آسانی پاک می شود و بعد از چند بار استفاده این کار برای شما آسان می شود.


برای استفاده در نواحی پیشانی دست خود را بالای پیشانی زیر خط مو نگه داشته تا مانع پاشیده شدن پودر بر روی صورت و چشمها شود می توان از انگشتان دست .برس و یا شانه استفاده کرده و پودر را به آرامی بر روی موهای خود پخش کنید.


برای تثبیت بهتر الیاف پرفکت می توانید از شانه استفاده کنید .
فروشنده: فروشگاه اینترنتی پیام
قیمت:35,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید پودر پرفکت 50 گرمی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
دوشنبه 92 خرداد 13 , ساعت 11:59 صبح
آموزش تکواندو /اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> ورزشی
آموزش تکواندو

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی
آموزش تکواندو
آموزش فرم های 1 الی 11


شماره مجوز: 155/13050

ارسال سریع به سراسر ایران همراه با گارانتی
فروشنده: آسان خرید
قیمت:4,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش تکواندو /اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


سی دی آموزش تکواندو,خرید پستی آموزش تکواندو,اموزش فرم تکواندو,آموزش مبارزه تکواندو,فروش آموزش تکواندو,آموزش ضربات تکواندو,دی وی دی آموزش تکواندو,فروش اینترنتی آموزش تکواندو,آموزش ساده تکواندو,آموزش گام به گام تکواندو

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
دوشنبه 92 خرداد 13 , ساعت 11:58 صبح
ساعت مچی ال ای دی 2 زمانه.
گروه محصول :زیورآلات >> ساعت
طیف رنگی: بند سفید
زیباترین ساعت دنیا را در دست داشته باشید.
خرید ساعت ال ای دی LED دو زمانه
شاید برای شما تعجب برانگیز باشد.
اما واقعیت دارد!یک ساعت فوق العاده شیک و جدید
یک ساعت اسپرت برای خانم ها
راز شیک پوش شدن اینجاست
ساعتی فوق العاده زیبا برای نسل جوان
فوق العاده شیک و زیبا
برای دختر خانم های با سلیقه
یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران امروزی
دستان شما در اختیار جذابیت ...
تقدیم به خانم ها ی مشکل پسند
قابل ست کردن با لباس های اسپرت
مکمل زیبایی و جذابیت شما
همه جذابیت شما به ساعت شماست ....
هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید.....
آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید.
فروشنده: پرنسس
قیمت:11,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید ساعت مچی ال ای دی 2 زمانه. ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


ساعت,ساعت زنانه,فروشگاه ساعت,فروش ساعت مچی,ساعت مچی led,ساعت دیواری,خریداینترنتی ساعت مچی,ساعت مچی دخترانه جدید,خرید ساعت مچی مردانه,خرید پستی ساعت مچی

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ