سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کژی، با دانش راست می شود . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 92 تیر 11 , ساعت 10:22 صبح
مجموعه کامل آثار دکتر شریعتی/اورجینال
گروه محصول :فیلم و سریال و کارتون >> فیلم مستند
بخشی از محتویات این مجموعه ارزشمند :
سخنرانی مشهور "آری اینچنین بود برادر" دکتر شریعتی همراه با تصاویر منتخب (مونتاژ شده)
زندگینامه
دکتر علی شریعتی در سال 1312 در روستای مزینان از حوالی شهرستان سبزوار متولد شد. اجداد او همه از عالمان دین بوده اند.... پدر پدر بزرگ علی، ملاقربانعلی، معروف به آخوند حکیم، مردی فیلسوف و فقیه بود که در مدارس قدیم بخارا و مشهد و سبزوار تحصیل کرده و از شاگردان برگزیده حکیم اسرار (حاج ملاهادی سبزواری) محسوب می شد. پدرش استاد محمد تقی شریعتی (موسس کانون حقایق اسلامی که هدف آن «تجدید حیات اسلام و مسلمین» بود) و مادرش زهرا امینی زنی روستایی متواضع و حساس بود. علی حساسیتهای لطیف انسانی و اقتدار روحی و صلاحیت عقیده اش را از مادرش به ودیعه گرفته بود. علی به سال 1319 در سن هفت سالگی در دبستان ابن یمین، ثبت نام می کند، اما به دلیل بحرانی شدن اوضاع کشور ـ تبعید رضا شاه و اشغال کشور توسط متفقین ـ خانواده اش را به ده می فرستد و پس از برقراری آرامش نسبی در مشهد علی و خانواده اش به مشهد باز می گردند. پس از اتمام تحصیلات مقدماتی در 16 سالگی سیکل اول دبیرستان (کلاس نهم نظام قدیم) را به پایان رساند و وارد دانشسرای مقدماتی شد. در سال 31، اولین بازداشت علی که در واقع نخستین رویارویی مستقیم وی با حکومت و طرفداری همه جانبه او از حکومت ملی بود، واقع شد. در همین زمان یعنی 1331 وی که در سال آخر دانشسرا بود به پیشنهاد پدرش شروع به ترجمه کتاب ابوذر (نوشته عبدالحمید جوده السحار) می کند. در اواسط سال 1331 تحصیلات علی در دانشسرا تمام شد و پس از مدتی شروع به تدریس در مدرسه کاتب پور احمدآباد کرد. و همزمان به فعالیتهای سیاسیش ادامه داد. کتاب «مکتب واسطه» نیز در همین دوره نوشته شده است. در سال 1334 پس از تاسیس دانشکده علوم و ادبیات انسانی مشهد وارد آن دانشکده شد. در دانشکده مسئول انجمن ادبی دانشجویان بود در همین سالهاست که آثاری از اخوان ثالث مانند کتاب ارغنون (1330) و کتاب زمستان (1335) و آخر شاهنامه (1328) به چاپ رسید و او را سخت تحت تاثیر قرار داد. در این زمان فعالیتهای سیاسی ـ اجتماعی شریعتی در نهضت (جمعیتی که پس از کودتای 28 مرداد توسط جمعی از ملیون خراسان ایجاد شده که علی شریعتی یکی از اعضا آن جمعیت بود). آشنایی او با خانم پوران شریعت رضوی در دانشکده ادبیات منجر به ازدواج آن دو در سال 1337 می گردد. و پس از چند ماه زندگی مشترک به علت موافقت با بورسیه تحصیلی او در اوایل خرداد ماه 1338 برای ادامه تحصیل راهی فرانسه می شود. در طول دوران نحصیل در اروپا علاوه بر نهضت آزادیبخش الجزایر با دیگر نهضتهای ملی افریقا و آسیا، آشنایی پیدا کرد و به دنبال افشای شهادت پاتریس لومومبا در 1961 تظاهرات وسیعی از سوی سیاهپوستان در مقابل سفارت بلژیک در پاریس سازمان یافته بود که منجر به حمله پلیس و دستگیری عده زیادی از جمله دکتر علی شریعتی شد. دولت فرانسه که با بررسی وضع سیاسی او، تصمیم به اخراج وی گرفت اما با حمایت قاضی سوسیالیست دادگاه، مجبور می شود اجرای حکم را معوق گذارد. وی در سال 1963 با درجه دکتری یونیورسیته فارغ التحصیل شد و پس از مدتی او به همراه خانواده و سه فرزندش به ایران بازگشت و در مرز بازرگان توسط مأموران ساواک دستگیر شد.
پس از بازگشت از اروپا
پس از پنج سال تحصیل و آموختن و فعالیت سیاسی، در اروپا، بازگشت به فضای راکد و بسته جامعه ایران و آن هم تدریس در دبیرستان بسیار رنج آور بود، سال بعد (وی) پس از قبولی در امتحان به عنوان کارشناس کتب درسی به تهران منتقل می شود و با آقایان برقعی و باهنر و دکتر بهشتی که از مسئولین بررسی کتب دینی بودند، همکاری می کند. ترجمه کتاب «سلمان پاک» اثر پروفسور لوئی ماسینیون حاصل تلاش او در این دوره است. از سال 1345 او به استادیار رشته تاریخ در دانشکده مشهد استخدام می شود. موضوعات اساسی تدرس او را می توان به چند بخش تقسیم کرد: تاریخ ایران، تاریخ و تمدن اسلامی و تاریخ تمدنهای غیر اسلامی. از همان آغاز روش تدریس، برخوردش با مقررات متداول در دانشکده و رفتارش با دانشجویان، او را از دیگر استادان متمایز می کرد. چاپ کتاب اسلام شناسی و موفقیت درسهای دکتر علی شریعتی در دانشکده مشهد و ایراد سخنرانیهای او در حسینیه ارشاد در تهران موجب شد که دانشکده های دیگر ایران از او تقاضای سخنرانی کنند این سخنرانیها از نیمه دوم سال 1347 آغاز شد. مجموعه این فعالیتها مسئولین دانشگاه را بر آن داشت که ارتباط او با دانشجویان را قطع کنند و به کلاسهای وی که در واقع به جلسات سیاسی ـ فرهنگی بیشتر شباهت داشت، خاتمه دهند. در پی این کشمکشها و دستور شفاهی ساواک به دانشگاه مشهد کلاسهای درس او، از مهرماه 1350، رسماً تعطیل شد. از اواخر آبان ماه 51 بخاطر سخنرانی های ضد رژیم، زندگی مخفی وی آغاز شد و پس از چند ماه زندگی مخفی درمهرماه سال 1352 خود را به ساواک معرفی کرد که تا 18 ماه او را در سلول انفرادی زندانی کردند؛ که نهایتاً در اواخر اسفند ماه سال 53 او از زندان آزاد می شود و بدین ترتیب مهمترین فصل زندگی اجتماعی و سیاسی وی خاتمه می یابد. در این دوران که مجبور به خانه نشینی بود؛ فرصت یافت تا به فرزندانش توجه بیشتری کند. در سال 55، با فرستادن پسرش (احسان) به خارج از کشور فرصت یافت تا مقدمات برنامه هجرت خود را فراهم کند. دکتر شریعتی نهایتا در روز 26 اردیبهشت سال 1356 از ایران، به مقصد بلژیک هجرت کرد و پس از اقامتی سه روزه در بروکسل عازم انگلستان شد و در منزل یکی از بستگان نزدیک همسر خود اقامت گزید و پس از گذشت یک ماه در 29 خرداد همان سال به نحو مشکوک درگذشت و با مشورت استاد محمد تقی شریعتی و کمک دوستان و یاران او از جمله شهید دکتر چمران و امام موسی صدر در جوار حرم مطهر حضرت زینب (س) در سوریه به خاک سپرده شد.

مجوز محصول:12-5569-66025



***ارسال سریع به سراسر کشور***
فروشنده: اتساین
قیمت:8,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مجموعه کامل آثار دکتر شریعتی/اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


سخنرانی دکتر شریعتی,سخنرانی شریعتی,سخن دکتر شریعتی,مجموعه سخنان دکتر شریعتی,درباره دکتر شریعتی,مجموعه اثار شریعتی,کتابهای علی شریعتی,کتاب علی شریعتی,فروش اینترنتی آثار دکتر شریعتی,جمله دکتر شریعتی

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
سه شنبه 92 تیر 11 , ساعت 10:22 صبح
اعمال ماه مبارک رمضان
گروه محصول :کتاب الکترونیک >> دینی و مذهبی
نام کتاب: اعمال ماه مبارک رمضان

نویسنده: نامشخص

تعداد صفحات: 51

فرمت کتاب: PDF

زبان کتاب: فارسی



توضیحات:

رمضان نام نهمین ماه سال قمری است. در این ماه روزه بر مسلمانان واجب شده‌است. ماه رمضان در دین اسلام ماهی مبارک است. در قرآن از این ماه به عنوان ماهی که در آن قرآن نازل شده یاد شده‌است. مسلمانان معتقدند که شب قدر در این ماه واقع است. در کتاب پیش رو بصورت کامل و جامع به اعمال مستحب و واجب در ماه مبارک رمضان برای مسلمانان پرداخته شده است. در این کتاب از فواید روزه داری گرفته تا نکات ریز نماز عید بیان شده است.
فروشنده: پویا پرداز
قیمت:8,400 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید اعمال ماه مبارک رمضان ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
سه شنبه 92 تیر 11 , ساعت 10:21 صبح
آموزش جداسازی صدا از آهنگ
گروه محصول :نرم افزار >> کامپیوتر
توضیحات بیشتر:

آموزش جداسازی صدا از آهنگ به صورت فارسی و مالتی مدیا

این برنامه دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد ، شما با استفاده از این برنامه می توانید صداهای خوانندگان را از روی آهنگ حذف کنید و صدای خود را جانشین آن کنید!!

کارائوکه تکنولوژی ای است که به فرآیند تفکیک و جداسازی صدای خواننده از موزیک و ویرایش آن اطلاق می شود. به کمک این فناوری شما می توانید آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و صدای خود را جایگزین آن کنید. این مجموعه شامل نرم افزارهای ویرایش موزیک با قابلیت تفکیک صدا از موزیک و همچنین کنترل کامل بر روی کلیه نت های موسیقی می باشد.

همراه با چندین نرم افزار کاربردی برای کار با صدا:


Adobe Audition 2.0
Adobe OnLocation CS3
DJ Music Mixer
DJ eJay Mix Station 3
FL Studio Producer Edition XXL 7.02
Traktor DJ Studio 3
Adobe Soundbooth CS3
DART Karaoke Studio 1.3.4
EZ-DJ Plus
Virtual DJ Studio 5.3
XviD
...
فروشنده: دهکده
قیمت:5,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش جداسازی صدا از آهنگ ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
سه شنبه 92 تیر 11 , ساعت 10:20 صبح
آموزش زبان انگلیسی کودکان / اورجینال
گروه محصول :آموزش زبان >> انگلیسی
مجموعه کامل آموزشی زبان انگلیسی Disney`s Magic English یکی از برترین و پرفروشترین مجموعه های آموزشی زبان انگلیسی منحصر کودکان دنیا، محصولی از کمپانی مطرح Walt Disney، بزرگ ترین سازنده فیلم ها و شخصیتهای انیمیشن در دنیاست .
این مجموعه کامل آموزشی که برای تمامی کودکان از سنین 3 سال تا 15 سال قابل استفاده است، زبان انگلیسی را در قالب انیمیشن ها و کارتون های زیبا و دوست داشتنی والت دیزنی و شخصیت های مطرح این کارتون ها به کودکان آموزش می دهد .
یکی از برترین ویژگی های این مجموعه ارزشمند آموزشی که تمامی منتقدان آن را تایید و به عنوان پوئن بسیار مثبت این مجموعه منحصر به فرد آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان در نظر گرفته اند، ایجاد علاقه و انگیزه فراوان برای یادگیری زبان انگیسیست چرا که کودک و نوجوان به هچ عنوان هنگام آموزش احساس خستگی نکرده و با کمکی تکرار و مشاهده کارتون های زیبا و دوست داشتنی
زبان انگلیسی را فرا می گیرد !
این مجموعه در 4 دی وی دی شامل بیش از 15 ساعت آموزش ویدیویی، سرگرم کننده و جذاب کارتونی زبان برای کودکان میباشد .
این مجموعه بی نظیر که یکی از معتبر ترین مجموعه های آموزش زبان برای کودکان در سطح جهان است، با بهره گیری از شخصیت های محبوب کارتونی به آموزش زبان برای کودکان می پردازد.
این مجموعه محصولی از کمپانی عظیم والت دیزنی بوده و با نام جهانی Magic English در دنیا شناخته شده است. قطعات مختلفی از فیلم های کارتونی مورد علاقه کودکان به صورت کاملا حساب شده و منطقی در راه آموزش زبان انگلیسی به کار گرفته شده است. نحوه آموزش در این مجموعه به نحوی است که برای کودکان از 3 تا 15 سال بسیار مناسب می باشد. با توجه به اینکه این مجموعه ارزشمند به صورت DVD ارائه شده است، حتی خود کودکان نیز به تنهایی می توانند از آن استفاده کنند.



مجموعه فوق در بیش از 80 کشور دنیا به فروش رسیده و رکورد دار فروش بسته آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان می باشد. با توجه به تصویری بودن آموزش ها، کودکان به خوبی مطالب آموزش داده شده را درک کرده و آن را به خاطر می سپارند. برخی از مطالبی که در این دوره به کودکان آموزش داده می شود عبارتند از :

شمارش اعداد
الفبای انگلیسی
نام اشیا و حیوانات
ضمیرهای مونث و مذکر
افعال مفرد و جمع
رنگ ها
نام گیاهان و درختان
برقراری ارتباط بین کلمات و ساخت جمله
زمان های حال و گذشته
افعال ارتباط بین افراد و اشیا
مفاهیم محبت، خشم، ناراحتی، شادی، خنده، گریه و ...
نحوه درخواست چیزی
نحوه ابراز احساس
این مجموعه آموزشی ساخت کمپانی بزرگ والت دیسنی آمریکا است که حتما با کارتونهای معروف آن از کودکی تا به حال آشنایی دارید اینک شخصیتهای معروف کارتونهای این کمپانی از قبیل دانل داک - میکی موس - سیندرلا - پسر جنگل و ... دست به دست هم داده اند تا با حرکات و داستانها و شعرهای خود به شیوه ای جدید زبان انگلیسی را به کودکان شما بیاموزند !
آموزش حروف - لغات - اعداد - رنگها و ... به یاد داشته باشید برای آموزش زبان انگلیسی هیچ وقت احتیاج به داشتن سواد خواندن و نوشتن نمی باشد ! همانطور که کودکان ما زبان فارسی و حرف زدن را بدون داشتن سواد خواندن و نوشتن یادگرفتند شما خواهید توانست به کودکان خود نیز زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود به همین شیوه یاد بدهیدحرکات شخصیتهای داستان این مجموعه گام به گام زبان انگلیسی را به کودکان شما می آموزد فقط کافی است فیلم ها را در ویدیو سی دی بگذارید و به کار خود بپردازید شخصیتهای معروف کارتون خودشان کارشان را بلد هستند! جذابیت شخصیت های کارتونی این مجموعه باعث می شود که کودک شما انگلیسی را همانند زبان فارسی از طریق شنیدار و استنتاج مطالب درک کند و یاد بگیرید و به یاد داشته باشید بهترین زمان برای آموزش هر چیزی همان زمان کودکی است چرا که مطالب یاد گرفته شده در زمان کودکی هیچگاه از ذهن انسان پاک نمی شود خردسالان همزمان با مشاهده سی دی های کارتون بصورت لغت به لغت با کلمات انگلیسی و نحوه تلفظ و نگارش آنها آشنا میگردند. استفاده از این بسته آموزشی را به همه خانواده ها توصیه مینماییم.
شماره مجوز: مجوز:6518689498
فروشنده: نیکا
قیمت:14,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش زبان انگلیسی کودکان / اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
چهارشنبه 92 تیر 5 , ساعت 11:20 صبح
آموزش استفاده از Gmail
گروه محصول :نرم افزار >> دانشگاهی
شاید بتوان گفت سرویس ایمیل گوگل یکی از بهترین سرویس های ایمیل رایگان موجود دانست .

که حتی از یعضی سرویسهای پولی نیز بهتر بوده که این خود باعث شده است گوگل در این زمینه یکه تازی کند .

امروزه دیگر همه افرادی که به نحوی با اینترنت سرو کار دارند یک جمیل داشته که هر کس بسته به نوع کار خودش از آن استفاده میکند.

اما این سرویس ایمیل قابلیتهای بسیار زیاد داشته که شاید همه کاربران از آن اگاهی ندارند و شاید خیلی از افراد به تنظیمات این سرویس حتی سری هم نزده باشند.

در این ویدیوی آموزشی سعی خواهد شد تا کاربر با این سرویس ایمیل آشنا شده و بسته به نوع نیاز خودش آن را سفارشی کند.

ویژگیهای مجموعه آموزشی :
آموزش و شناخت قسمت های مختلف Inbox ایمیل در Gmail
آموزش کاربرد گزینه های Archive , Star , Delete , Spam در اینترفیس سرویس ایمیل گوگل
آموزش کامل چگونگی کار و کاربرد گزینه های Forward و Reply
آموزش ایجاد و یا همان Compose ایمیل در Gmail
آموزش چگونگی ضمیمه کردن فایل ها به ایمیل ( Attaching Files )
آموزش سازمان دهی ایمیل ها با استفاده از فی ل تر کردن و برچسب گذاری برای آن ها در Gmail
آموزش جستجو در میان ایمیل ها در Gmail
آموزش ایجاد مدیریت Contact ها ( لیست مخاطبان ما در Gmail )
آموزش چت کردن در Gmail
آموزش دسترسی به Gmail از طریق موبایل
آموزش دریافت و ارسال ایمیل های موجود در Gmail ، همچنین سازمان دهی آن ها در نرم افزار Microsoft Outlook آموزش رفع ایرادات ممکن در زمان کار با سرویس پست الکترونیک Google
فروشنده: پویا پرداز
قیمت:9,800 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش استفاده از Gmail ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ