سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جانها، طبیعت های بدی دارند و حکمت است که از آنها باز می دارد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 92 تیر 13 , ساعت 11:19 صبح
3d max 2012 32bit & 64 bit اورجینال
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> معماری
نرم افزار 3d max از جمله نرم افزارهای معروف و مشهور شبیه سازی و انیمیشن سازی است که مورد استفاده مهندسین معماری و عمران و هر کسی است که قصد شبیه سازی محیط را با استفاده از این نرم افزار دارد.نسخه 2012 32 و 64 بیتی این نرم افزار هر دو در قالب یک پک در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد.
فروشنده: نرم افزار 24
قیمت:5,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید 3d max 2012 32bit & 64 bit اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


آموزش کامل 3d max,آموزش تصویری 3d max,آموزش 3d max 2011,آموزش فارسی 3d max,فیلم آموزش 3d max,آموزش رایگان 3d max,آموزش 3d max 2012,آموزش 3d max pdf,کتاب آموزش 3d max,آموزش 3d studio max

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
پنج شنبه 92 تیر 13 , ساعت 11:19 صبح
حفاظت از سیستم با آنتی ویروس 99 دلاری
گروه محصول :نرم افزار کامپیوتر >> امنیتی
نرم افزار Returnil System Safe ترکیبی از آنتی ویروس، antimalware، بازگرداندن سیستم و یک سیستم مجازی برای محافظت از کامپیوتر شما در برابر انواع ویروس ها و سایر تهدیدات مخرب می باشد.
علاوه بر این، این نرم افزار بر مبنای سیستم پیشرفته ضد تروجان و تکنولوژی مجازی سازی است. این نرم افزار از سیستم عامل شما کپی گرفته و به ایجاد یک محیط مجازی برای کامپیوتر شما می پردازد.
برای بازگشت به محیط سیستم عامل واقعی، شما فقط نیاز به راه اندازی مجدد کامپیوتر خود دارید. در واقع این نرم افزار باعث قفل شدن سیستم اجرایی اولیه تان می شود.



قابلیت های کلیدی نرم افزار Returnil System Safe 2011 Pro Multilingual:
- قابلیت حفاظت از سیستم شما
- نرم افزار ضد تروجان و ضد جاسوس افزار
- پاکسازی و امنیت کامپیوتر شما هنگام کار با اینترنت
- محافظت از حریم شخصی کاربران اینترنت
- صرفه جویی در زمان و پول با حفظ و یا بهبود اوج عملکرد کامپیوتر
- کاهش درجه یا حذف نیاز به تعمیر و نگهداری روزمره، تمیز کردن و تکه تکه شدن دیسک از پارتیشن سیستم شما
- محافظت از عواقب ناشی از باز کردن ایمیل آلوده و فایل های ضمیمه
- حذف تمامی فعالیت های حتی اگر کامپیوتر شما قفل باشد
- توانایی اسکن سریع
- اسکن کامل از مناطق از پیش تعریف شده بر روی کامپیوتر شما
- اسکن به صورت پویا با قابلیت تنظیم به حجم کار کاربر
- قابلیت ذخیره فایل از طریق مدیریت فایل
- دارای سیستم بازیابی
- بازیابی فایل های آلوده
- و ...
فروشنده: کلیک
قیمت:3,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید حفاظت از سیستم با آنتی ویروس 99 دلاری ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


فروش آنتی ویروس,فروش اینترنی آنتی ویروس,آنتی ویروس فلش,سبک ترین آنتی ویروس,اپدیت انتی ویروس اویرا,anti virus software,آنتی ویروس ایرانی,انتی ویروس نود32,ابدیت انتی ویروس,antivirus windows 7

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
پنج شنبه 92 تیر 13 , ساعت 11:18 صبح
مستند مهیج تخت گاز1
گروه محصول :فیلم و سریال و کارتون >> فیلم مستند
Top Gear مجموعه ای بسیار زیبا ، پرافتخار و برنده جایزه های برتر جشنواره های مختلف برتر جهان با موضوع بررسی انواع اتومبیل ها با سبکی بسیار متفاوت و منحصر به فرد و محصول شگفت انگیز دیگری از شبکه بی بی سی می باشد وبیش از 350 میلیون بیننده در سراسر جهان دارد.
در این مجموعه سعی شده تا انواع تست ها و مقایسات بین جدیدترین، پرقدرت ترین، گرانترین و …اتومبیل های دنیا انجام گیرد. در راستای این مقایسه ها، سفرهای پرخطر و لحظات زیبایی برای بیننده ها به نمایش گذاشته می شود که آنها را میخکوب می نماید. مقایسه اتومبیل هایی از معروفترین شرکت های سازنده خودرو نظیر Porsche, Lamborghini, Ferrari, Bugatti, Toyota, Mitsubishi, Hammer و هر اتومبیلی که فکر آن را بکنید، در مسیرهایی از اتوبان های بدون محدودیت سرعت آلمان تا مسیر های کوهستانی نروژ، از قدیمی ترین شهر های کشورفرانسه تا سفر به قطب شمال و … همه و همه در این مستند بی نظیر و زیبا به معرض نمایش گذاشته شده اند.





در راستای این مقایسات، سفرهای پرخطر و لحظات زیبایی را خلق میکند که هر بیننده ای را میخکوب می نماید. مقایسه اتومبیل هایی از معروفترین شرکت های سازنده خودرو نظیر Porsche, Lamborghini, Ferrari, Bugatti, Toyota, Mitsubishi, Hammer, و هر اتومبیلی که فکرش را بکنید در مسیرهایی از اتوبان های بدون محدودیت سرعت آلمان تا مسیر های کوهستانی نروژ، از قدیمی ترین شهر های کشور فرانسه تا سفر به قطب شمال و …

مجموعه است بسیار زیبا در مورد ماشین با سبکی بسیار متفاوت و منحصر به فرد. این برنامه انگلیسی ساخت شبکه BBC می باشد و مجموعه ای سراسر هیجان، زیبایی و خنده می باشد که بیندگان آن هیچگاه از دیدن آن خسته نمی شوند.
جرمی کلارکسون نام مجری اصلی این مجموعه مستند می باشد، حالت های متنوع تست اتومبیل ها ، تنوع مکانها و خلاصه همه ی لحظات این مستند دیدنی است. در این برنامه تلویزیونی جذاب کارهای ابتکاری و ابداعی زیادی انجام می شود، به عنوان مثال اتومبیل ها را در شرایط سخت آزمایش می کنند، مانند مسابقه بین اتومبیل و هواپیما و چیزهای خیلی عجیب دیگر که بایستی حتما آنها را ببینید.





افتخارات مجموعه مستند تخت گاز ( Top Gear ) :

Top Gear با کسب امتیاز 9?6 از 10 در رده بندی IMDB ، کسب بیش از 10 جایزه معتبر بین المللی شامل جوایز BAFTA TV Award ، جایزه Emmy ، National Television Award به عنوان محبوبترین برنامه تلویزیونی واقعی در سه سال متوالی، RTS Television Award برای عنوان بهترین ارائه دهنده برای “جرمی کلارکسون”، TV Quick Award برای بهترین نمایش Lifestyle، TRIC Award برای بهترین برنامه سرگرمی تلویزیونی در دوسال پی در پی و نامزدی برای 10 ها جایزه معتبر دیگر ، قرار گرفتن در صدر پر فروش ترین های شبکه بی بی سی، بعنوان برترین مستند اتومبیلرانی که تاکنون ساخته شده است ، تصویری شگفت انگیز از مقایسه اتومبیلهای معروف و مختلف جهان ارائه می کند که نفس هر بیننده ای را در سینه حبس می کند . ضمنا این مجموعه در سال 2006 نامزد دریافت جایزه BAFTA TV برای بهترین تیم تهیه‌کنندگی و بهترین اجرای سرگرم کننده برای جرمی کلارکسون، مجری این برنامه شد.

مجوز : 11036
فروشنده: هنر ایرانی
قیمت:5,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مستند مهیج تخت گاز1 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مستند,خرید اینترنتی مستند,خرید پستی مستند,فیلم های مستند,نقد فیلم مستند,فیلم مستند ظهور,فیلم مستند علف,فیلم مستند شوک,فیلم مستند علمی,فیلم مستند تاریخی

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
سه شنبه 92 تیر 11 , ساعت 10:24 صبح
3-1- اتصالات پیچی، ستون های صلیبی ، دیوار حائل و پارکینگ های طبقاتی
گروه محصول :خدمات >> آموزش
• پروژه سازه 808 ( سازه ده طبقه با اتصالات پیچی و دیوارحائل تا 5 طبقه): (دفترچه محاسبات ، نقشه ، اکسل و Etabs)
• مجموعه نقشه ها و پروژه های سازه های فلزی با اتصالات تیر به ستون تماما از نوع پیچی ( سازه 11 طبقه ، برج 27 طبقه و....)
• مجموعه اطلاعات دیوار حائل و نرم افزارهای کمکی طراحی دیوار حائل
• مجموعه فایل های اکسل طراحی دیوار های حائل و کنترل طراحی اتصالات پیچی تیر به ستون
• مجموعه تصاویر اجرایی و فیلم اجرای سازه فلزی با اتصال پیچی
• دیتیل ورق Insert Plate در محل اتصال تیر فولادی به دیوار حائل
• مجموعه اطلاعات طراحی پارکینگ طبقاتی به همراه دیوار حائل
• نرم افزارهای طراحی اتصالات پیچی تیر به ستون:
2010 Ram Connection منطبق با AISC 360 , 341 و راهنمای فارسی و نرم افزارهای Limconv , Graitec،Connection
فروشنده: محصولات آموزشی سازه 808
قیمت:40,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید 3-1- اتصالات پیچی، ستون های صلیبی ، دیوار حائل و پارکینگ های طبقاتی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
سه شنبه 92 تیر 11 , ساعت 10:23 صبح
تحصیل؛اقامت و کار در نروژ و فنلاند
گروه محصول :نرم افزار >> دانشگاهی
تحصیل در کشورهای نروژ و فنلاند
راهنمای کامل اخذ پذیرش از کشورهای نروژ و فنلاند
شناخت کلی کشورهای نروژ و فنلاند
ویزای تحصیلی
اقامت دائم و کار در کشورهای نروژ و فنلاند
مدارک لازم جهت ویزای تحصیلی
شیوه ارسال مدارک جهت اخذ پذیرش تحصیلی
هزینه های زندگی
دوره های مختلف تحصیلی
دانشگاههایی که به ایرانیها بورس اعطا میکنند
شیوه نگارش رزومه
مکاتبه
اطلاعات لازم جهت ورود به کشورهای نروژ و فنلاند
تاریخ ارسال مدارک و درخواست پذیرش
و دهها نکته مفید دیگر که نیاز شما را جهت مراجعه به مراکز دیگر جهت کسب اطلاعات لازمه برطرف میکند و نیازی به هزینه های زیاد نمیباشد.
فروشنده: دانش گستر
قیمت:5,100 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید تحصیل؛اقامت و کار در نروژ و فنلاند ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 

نوشته شده توسط فروشگاه اینترنتی | نظرات دیگران [ نظر] 
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ